NL Computer Forum

Go!

Chat centrum

Vraag maar raak!
Topic: Vragen over computers, Internet en CompuServe.

Berichtenmappen

Computer hardware: 1794 ber. in 254 onderw., Laatste: Nov-17 Computer hardware
1794 ber. in 254 onderw.
Laatste: Nov-17
Internet: 2078 ber. in 391 onderw., Laatste: Nov-17 Internet
2078 ber. in 391 onderw.
Windows: 3023 ber. in 403 onderw., Laatste: Nov-17 Windows
3023 ber. in 403 onderw.
Mac & Linux: 1187 ber. in 202 onderw., Laatste: Nov-17 Mac & Linux
1187 ber. in 202 onderw.
Computerprogramma's: 1313 ber. in 226 onderw., Laatste: Nov-17 Computerprogra...
1313 ber. in 226 onderw.
Word, Excel & Office: 252 ber. in 56 onderw., Laatste: Nov-17 Word, Excel ...
252 ber. in 56 onderw.
SQL & Programmeren: 721 ber. in 84 onderw., Laatste: Nov-17 SQL & Programm...
721 ber. in 84 onderw.
Homepages & Web: 1171 ber. in 138 onderw., Laatste: Nov-17 Homepages & Web
1171 ber. in 138 onderw.
Netwerken/Verbinding: 1352 ber. in 198 onderw., Laatste: Nov-17 Netwerken/Verb...
1352 ber. in 198 onderw.
Computerbeveiliging: 1323 ber. in 154 onderw., Laatste: Nov-17 Computerbeveil...
1323 ber. in 154 onderw.
In het nieuws: 354 ber. in 50 onderw., Laatste: Nov-17 In het nieuws
354 ber. in 50 onderw.
Bits & Bytes: 572 ber. in 132 onderw., Laatste: Nov-17 Bits & Bytes
572 ber. in 132 onderw.
Einde CompuServe: 608 ber. in 109 onderw., Laatste: Nov-17 Einde CompuServe
608 ber. in 109 onderw.
Message Area
Einde CompuServe

Einde Compuserve

Abonneren AbonnerenPrinter-vriendelijke versie van dit onderwerp Print onderwerp 

#1 of 6

Geplaatst Oct-22 10:20 AM   
toniecoba

Van  toniecoba  Bijdrages 3  Laatste Nov-11
Aan  Ronald Beuker      [Msg # 4429.1 ]    (ongelezen)

Hoi Ronald;

De eerste keer dat ik een vraag stel op dit forum. Na jaren Compuserve lid te zijn geweest ben ik 1 oktober verhuisd van Drachten naar Smilde (Dr.) Daar had compuserve geen dekking waardoor ik moest overstappen naar een andere provider (home.nl). Ik bleef echter bij Compuserve voor 2 euro per maand specifiek voor mijn email adres (hoefde dat dan niet te wijzigen. Eind oktober zal er voor die service 24 euro van mijn rekening worden afgeschreven. Wat ik mij nu, de berichten lezend afvraag is of deze service ook tot een einde komt. Weet jij dit misschien of is het beter dat ik klantenservice van compuserve bel.

Vr.gr. Tonie

OptiesReply to this Message Antwoord

#2 of 6

Geplaatst Oct-22 4:08 PM   
Ronald Beuker

Van  Ronald Beuker  Bijdrages 189  Laatste Nov-24
Aan  toniecoba      [Msg # 4429.2 Bericht 4429.2 antwoorden op 4429.1 4429.1 ]    

Hoi Tonie,

Wat er nou precies met die e-mailadressen gebeurt, is mij niet duidelijk. Iemand die van CompuServe ADSL overstapt op Telfort ADSL, houdt zijn/haar @cs.com e-mailadres. Maar wat er met PAYGO-accounts (zoals jij hebt) gebeurt... geen idee! De contactpersoon waar ik het aan kan vragen is er volgende week weer, dus ik adviseer je om dit inderdaad zelf even na te vragen.

Groeten,

Ronald

#3 of 6

Geplaatst Oct-25 3:35 PM   
Frans van Gunst

Van  Frans van Gunst  Bijdrages 6  Laatste Oct-31
Aan  All      [Msg # 4429.3 Bericht 4429.3 antwoorden op 4429.2 4429.2 ]    

Je kunt je mailadres gewoon blijven gebruiken zonder kosten volgens mij. Ik begreep dat ze de mailadressen overzetten naar het freeaccount net als AOL, Hotmail en Gmail.

Waar ik dan wel bang voor ben is dat er veel meer spam, reclame etc. in te zien is. Ik baal nog steeds van het stoppen van CS. Ik heb besloten een eigen domein te nemen met daarbij een mailadres. Zodat ik, ongeacht welke provider ik neem en desnoods weer overstap met de tijd, altijd mijn eigen mailadres heb. Kost maar 28 euro per jaar en je bent dan echt klaar.

#4 of 6

Geplaatst Oct-31 9:26 AM   
toniecoba

Aan  Frans van Gunst      [Msg # 4429.4 Bericht 4429.4 antwoorden op 4429.3 4429.3 ]    
Ik heb contact gehad met Compuserve Maastricht. Men vertelde mij, dat ik tot juni 2010 mijn E-mail account cs.com kan blijven gebruiken voor 2 Euro per maand (het hoofdkantoor moest daar nog mee instemmen vertelde men mij). Na juni 2010 zal Telfort dan contact met mij opnemen en gaan ook de E-mail adressen over en wordt het Telfort.nl of wat dan ook. Na juni 2010 zal cs.com in het Internet verkeer dus niet meer bestaan. Ik denk dat ik dan ook een gratis account erbij neem van aol.com, omdat ik dat een mooi aangekleed E-mail account vind.
Vr. gr. Tonie

#5 of 6

Geplaatst Oct-31 1:50 PM   
Frans van Gunst

Van  Frans van Gunst  Bijdrages 6  Laatste Oct-31
Aan  toniecoba      [Msg # 4429.5 Bericht 4429.5 antwoorden op 4429.4 4429.4 ]    

Tonie,

Bedankt voor de reactie!!

Het zou mij trouwens ook niets verbazen als AOL straks zal aantreden als provider.

Deze heeft natuurlijk al een portal in Nederland. Ook de Engelse CompuSere is verdwenen en men heeft daar allleen nog AOL.

Aangezien AOL straks naar de beurs gaat en alles van Time Warner overgaat en op eigen benen moet gaan staan kan ik mij voorstellen dat ze één naam willen hanteren en niet een sub-naam zoals CompuServe. Het zou, strategisch gezien, ook veel beter zijn als je als "nieuwe" provider in een land begint. En niet dat je krijgt AOL, dat was vroeger toch iets van CompuServe? Dan kun je beter even stoppen en enige tijd later als "nieuwe" provider onder de naam AOL jezelf aandienen.

Groetjes,

Frans

#6 of 6

Geplaatst Oct-31 3:34 PM   
toniecoba

Aan  Frans van Gunst      [Msg # 4429.6 Bericht 4429.6 antwoorden op 4429.5 4429.5 ]    (ongelezen)
Bedankt voor je reactie Frans;
We zullen afwachten of jouw vermoedens uit zullen komen; een nieuwe provider zal dan wel moeten zorgen dar er een landelijke dekking komt en niet zoals compu serve; dekking in grotere plaatsen. Ik baalde er namelijk behoorlijk van dat bij mijn verhuizing van Drachten naar Smilde daar geen dekking was van cs en ik genoodzaakt was een andere provider te nemen. Maar wie weet,  misschien zal in de toekomst dan wel "aol.com" mijn nieuwe betaalde provider worden.
groeten Tonie.
 Abonneren AbonnerenPrinter-vriendelijke versie van dit onderwerp Print onderwerp 
Einde CompuServe

Einde Compuserve

Welkom, Guest

• Plaats een bericht
  • Nieuwe berichten voor je
  • Inloggen

Start zoek
Uitgebreid zoeken

© 2009 Netscape Communications Corp. All rights reserved.

Legal Notices | Privacy Policy